these things i'll never say
a gurl who never lucky in her life..in anything..

secondong menaranya

By sarahtebuan
lame dah tak updet blog.last skali kat cc tuh ponx kejap jer.sbnrnya nk updet citer len rituh.tp cc tuh cm sengal jer.bes tol ngutuk cc tuh.tp tetap ku kunjungi jua huhu
menengok tajuk entry aku kali neh mmg tah pa pe.saje nk melaporkan kenduri kezen sebelah pihak lelaki kat teluk intan.tuh yg nama cm tuh :P kenduri kali neh 3hb disember rituh.kitorg g one day b4.aktiviti kenduri cm biasa jer la.tapi ketibaan kitorg kat teluk intan disambut dgn hujan lebat bakk sampai tanmpk pa pe.ditambah plak dgn sebiji kete buruk yg bawak slow bangat iaitu 20km/j yg tak sedar diri nk berhenti dulu di tepi jalan.hangen toll.moto 125 laki aku ponx laju agi huhu
pada hari kenduri tuh, pagi tuh kitorg g bfast ramai2 kat padang teluk intan.pastuh ade la tourist guide bawak g melawat menara condong nye.sblm neh aku ingt cm mitos jer tentang kecondongan menara tuh.rupe2nye btol.naik la tingkat atas, tapi tak la lama sangat sebab penin.tidak dilupakan sesi fotografi bersama bintang kecil :P
ha sape tah nk sangat tgk gamba aku jadik pengapit,soh updet ye.neh ha pengapit utk first kezen nye wedding utk thn neh.payung utk disponsor oleh abon.kezen aku cm lagi tinggi dari hubby nye n diorg tak kisah ponx.org cakap murah rezeki eh.aku doakan kebahagiaan wat mereka hingga akhir hayat.amin~
panas bakk rituh.aku payung diri sendiri jer :P
cm tak larat nk nulih dah.tadek mood sangat la kat umah neh.tatau ape yg dalam kepal hot skang neh.haish.later.
 

0 comments so far.

Something to say?