these things i'll never say
a gurl who never lucky in her life..in anything..

unemployed

By sarahtebuan
nk jugak status unemployed tuh =P so skang dah abih stadi.its time for me to carik keje plak.haish.skang malas plak nk carik keje.masa stadi kat utp rajin gell.tatau nape.no reason for that.
arituh sampai umah dari utp dekat koi10 malam.org salu cakap aku brani balik drive malam sorg.nkwat cemane.kene la wat2 brani cemane ponx.dah tuh nk tunggu sape g nk amik aku kat utp skang?i have to be independent.org yg skang depends kat aku.so plz, sape2 yg berkenaan yg cakap aku tak independent tuh, atau yg pernah cakap aku tak independent, plz la check dulu k
aku kat umah lagi bz.sepnjang aku dok umah neh,tadek ponx free time utk diri aku sendiri lagi.aku kene teman mak, bawak kete g wokshop la bla bla bla..plus ngan kezen aku nk kawen plak..so aku lagi la bz, dua kezen aku dah ikat kontrak nk aku jadik pengapit.huhu cemana neh, asik muka neh ja =P nak tanak kena la jaga body yg makin sedap neh disebabkan stadi week rituh huhu
so stkt neh aku di bagi keja wat bunga sabun la, potpori n kipas utk kenduri kawen kak an.jari aku neh dah wape kali panas kene pistol gam panas bakk.disamping itu aku kene memasak utk adik2 aku makan sbb tok aku dah malas skang neh.asik tgk tv ja huhu tak per la.seronok jugak masak2 neh kasik org makan =)
so pas kenduri kat tlk intan wiken neh, aku akan ke KL again..ada urusan yg perlu diselesaikan..pastuh balik semule utk jadik pengapit hikhik..asik g KL jer..apakata aku dok KL teros kan met kan =D gamba2 utk kenduri anti kalau ada aku postkan la.sesaje tadek keje.
wat sesape yg ade tebiu tuh, gud luck k and all da besh.tak salah kita usaha sesuatu yg lain selain dari petronas neh.nk tunggu bilenye rezeki kite..tuh ponx kalau Allah tetapkan..insya Allah..
amin~
 

5 comments so far.

  1. Anonymous 5:09 PM
    rikku [aku tokle post regularly since dah merge to blog beta tu..waaaa]
    hahaha..met jd chef..chef sarah..buleh..ke nak chef siti =p
    btw welkem to kl..boahhahahahahahahahahahhaha
  2. Anonymous 1:50 AM
    hmmm... org tgh pening pale nih.. :(
    nnti org tunaikan janji org.. xtulis2 lagi tok post2 yg sebelum ni... gudluck in ur future.. jgn dok seksa diri tuh..
  3. sarahtebuan 11:32 AM
    asal met cm gelak jahat ja?
  4. Hypercondri-x 1:45 PM
    key2 gelak sopan.ikikikhihihi..

    met updet!
  5. sarahtebuan 12:10 AM
    huk ala met.ade jer byk bhn nk updet.tp paham2 jer la network.kalau g cc cm ramai plak ym tak dan nk updet huhu

Something to say?