these things i'll never say
a gurl who never lucky in her life..in anything..

jangan menangis sayang

By sarahtebuan
tonite is my last nite in utp.tibe2 sedey plak rase.wponx perasaan sedey dlayan sorg2.ye la, cm hosmet aku dulu, leh layan ramai2 sbb ramai2 nk grad.cm aku neh, sedey sorg2 jer.dah tuh extend sorg2 sangat :P tambah plak n perasaan pissed off semlm agi n hari neh tak berape nk abih sbb baby kelisa tak berape sihat.
so malam neh, mmg dah set date n hosmet gak la.ain n dayah.nk meronggeng.aktiviti kitorg pada malam neh adalah:
  1. makan
  2. bowling
  3. karaoke
tempat dirancang adalah nasi goreng udang dkt BSn tuh.sbb dayah tak pnah mkn kat situ.skali sampai tutup.thiang pulauk!! gila muke dayah down tak bleh bla hoho pastuh jln2.suggest mkn kat bonda la sbb kat situ diorg tak pnah g lagi.cm agak lapaq sbb dah lari dari waktu makan kitorg yg salunye koi6.30 neh.sibek mknn dia leh tahan sbb rituh aku makan cm tak rasa pa pa ponx huhuh tgh dok makan sambil telinga dok tahan dgr mulut ain dok bagi komen pasal kedai neh.."awat kedai neh klasik..aku ska btoi la tempat kak sarah bawak neh.." adoii~ sementara dok tunggu makan, ain nk bergambaq.dayah senyap ja sbb ulser mulut ngan tak recover agi down dia tak pat makan nasi goreng udang :P

pas makan maka agenda yg dirancang adalah utk bermain bowling di ipoh parade.g ushar tgk cm ramai, cm ada tourney jer.heh sungguh la g tanye.abih dalam koi10 lebeh.lagi skali dayah bengang sbb tak pat men bowling plak kali neh.siau tol la rini :P aku lex ja sbb sehari dua neh mmg lagi teruk aku kene huhuh so kitorg decide nk g JJ la sbb nk men bowling jugak huhu ha pas balik toilet tibe2 ada laki mane tah tibe2 dtg rapat jer n bahu aku.mmg nk kene dah neh.kalih2 rupenye pijut.hampeh ah mu jut! dia dtg n berg n sean tgk wyg,siap ajak kitorg tapi cm sbb dah ade plan tak pat ah ngikut.otw kua parade lak, berg lak call.ajak tgk movie skali.eleh korg nk pujuk aku la tuh :P tringin sangat nk hang out n korg tapi cm dah ade date kan.
sampai JJ lak berlambak budak btch ain n dayah.pastuh ain wat2 malu lak ha nk lyn bowling huhu kitorg jalan2 jer dulu b4 main tuh.sempat la jugak capai kaset evanescence yg baru n FREE POSTER!! (bakar rumet muahahha)
yang bestnye mase men bwling dayah terlepas bola b4 nk bowl..ngeh3 agak ramai la jugak tgk dan wat2 tahan gelak n kontrol..kitorg bantai jer gelakkan dayah huhu tapi takper, dia menang kali neh huhu kan dah cakap, pasti ada hikmat disebalik apa yg terjadi :)

so next, melalak time!

amacam gamba sebelah neh cm diva tak? :P

gamba2 di bawah neh benar2 belaka ye, bukan berlakon atau bersandiwara.kitorg layan sampai berdiri n nari atas sofa tuh sampai remote tv tuh terpecah hikhik sibek leh gune, leh tekan agi :P

neh ain nye keje la ye.harap maklum.
penat bangat layan lagu dangdut, rockx, lagu meleret2 ponx best gak.penat bakk!! so, have a break, have a kit kat.hikhik PCS sepam :P gamba kat bawah neh gamba aku n dayah.aku tgh rest sambil2 cuci spek n restkan mata jap.penat la dok ngadap tv karaoke tuh.so aku amik peluang la nk manj2 n dayah plak.dah masa makan td n ain dah :P heh tak ingat plak dia tgh nyanyi lagu pe masa neh.tp aku plg enjoy skali nyanyi lagu jiwang yg melarat2,"jgn menangis sayang" kot safura n sape tah.tak tau ponx.tapi pnah dgr dulu2.so lagu2 cm neh mmg layan ah karaoke hikhik diorg cm terkejut aku layan lagu neh.ingtkan aku tak tahu.heh layan ja sema :P

pas sejam lebeh melalak.kitorg ponx givap.penat la.anti kang nk drive balik g even dayah yg drive.heh aku co-pilot penat jugak tau.dah la kene kasik pilot tak nantok.ingt keje senang ker huhu singgah farouk otw balik as usual.masa nk bayar, aku sembang n tokey kedai dia.cakap aku dah abih belaja pastuh dah tak stay sini dah.mule2 dia ingat aku abih sem neh.dia bajet aku dtg balik bulan 2 neh.aku cakap tak la.dah abih belaja.pastuh dia paham aku nk konvo dia bajet aku mai bulan 7 plak huhu btol la tuh kot.masa aku bayar duit makan aku, berbaki..pastuh dia kasik balik duit aku tadi smbil dia cakap dia belanja.waweeee~~ angah n met mesti tak caya farouk belanja aku makan siot hahaha :P jgn jeles ngah hoho rasa sedey ponx ade.sebak ponx ada.sayu ponx ade.malu ponx ade.seronok ponx ade sbb kene belanje huhu btol la abang kamal cakap, tak rugi wat baik ngan org even org wat cemane n treat kite cemane ponx..sabar ye dik :) so pas neh kalau g tempat baru kene wat baik n org baru plak ah :P
gamba kitorang bertiga yg last utk sem neh.may b malam neh tak seenjoy n tak se best ari2 n malam2 yg len tetapi ttp bermakna sbb dpt spend masa n korg :)

 

1 comment so far.

  1. sarahtebuan 3:55 AM
    heh asal setting gambaq lam firefox n IE len2 eh.biaq ah malas nk layan dua2.anti2 ah layan.nk tidoq dah.tapi terheg2 nk wat blog gak huhuh :P nanite seme

Something to say?