these things i'll never say
a gurl who never lucky in her life..in anything..

honka fc

By sarahtebuan
skang neh hangat bersama musim bola AFC 2007..aku neh tadek ponx layan bola kalau stkt asia2 neh..bukan la nk mempersendakan atau ape..tp tgk la, cukup la dgn mesia kene 1-5 ngan china..mesia..mesia..
so, tanggal 24 june yg lalu(bapak lame dah =P), aku ponx turut serta mengikuti rombongan budak2 ofis kat shah alam..diorg ade main streetsoccer..ingtkan main2 jer, rupenye tournament..aku ponx ngikut jer laa..stkt jadik tukang sorak(bukan tukang sorok k), ape la sangat..so wat kat dataran shah alam cm lepak jer kat situ..byk gak team participate..aku rase open kot..ade gak utk pompan..layan jer la..so kat situ ade bukak booth utk tiket ker ape tah, so kuiz2, PS2 nye game station kat situ etc aku tak amik port sangat since aku datang sinin sekadar jadik pompom gurl ofismet aku n cuci mata jer (hehe..layann..) lama dah tak wat keje neh..asik loyal jer..loyal ponx cm tak dihargai jerk..upss!! **emosi**
so, team name : Honka FC..bengong budak2 neh..tibe2 jer letak name tah pa pe..team manager ah tuh a.k.a wat2 team captain..malas nk pk.. performance diorg quite oK even though tak tuwun training ponx ( skang neh baru dok wat2 trening =P) ..ade yg menang n ada yg klh..but then diorg tak fight sampai abih sbb tak larat a.k.a pancit, ada hal laa bla bla bla..so pas rest jer tgh hari after lunch teros blah..yg bengangnye kitorg yg pompom gurl neh la..penat sorak jer tapi fight tgh jalan*ade yg nk kene ketok pale*
tatau nape aku updet pasal diorg even aku tak main ponx..tah la..rasa enjoy kot follow diorg bagi sapot, since tadek komitmen*hikhik*
 

0 comments so far.

Something to say?