these things i'll never say
a gurl who never lucky in her life..in anything..

07072007

By sarahtebuan
ok..ok..since aku ade mood nk updet blog lagi wponx event dah tunggang terbalik..hentam sajalah eh..
so tanggal 7hb julai 2007..maka berlangsung lah lagi satu upacara pernikahan my ex hosmet kat UTP iaitu my beloved kak rina a.k.a pearl eye..disebabkan aku rasa rapat dgn nya maka aku ponx bertekad la hendak pegi time akad nikah biarponx sowang2, tanpa ditemani sahabat handai..biarponx hanya sowang2 kat umah kak rina*hukhuk*

bermula dgn lagi satu episod gamble g umah kak rina, dgn tak biasa area ampang indah, ku gagahi jua..alhamdulillah, tuhan mudahkan perjalanan ku pagi tuh =) setibanya di rumah kak rina, mmg aku sowang jer temannye..yg len seme adik beradik kak rina..bilik kak rina di tuju, kelihatan pengantinnye tgh bersiap2..then secara tak rasminya aku menjadi pengapit iaitu teman kak rina ke masjid utk diakadnikahkan..

setibanya di masjid, pengantin laki sudah sampai..kelihatan jua pengapitnye berbaju ungu jugak(sempat agi ushar*hikhik*) ok..ok..siyes..sbnrnya aku yg cuak..kak rina lex ja*hampeh*beberapa kali aku sound kak rina soh wat2 malu*berlakon jer sploh minit*


yg nk tergelaknye..time pak imam bg khutbah..kak rina sempat berposing agi depan kamera kezen2nya..timetuh jugak pak imam ushar dia sempat tego agi n direct kene sound*hikhik* bunyiknye cm kene sound n lecturer kan kak rina? =P time tuh laa aku pk..

btol ker neh kak rina nk kawen =P

so time akad nikah, hatiku berasa lebeh cuak..ku tahu kak rina ponx same sbb kakinye sejuk(terpegang laa..) dgn sekali lafaz, kak rina dah jadik isteri org n milik abangnye..alhamdulillah =)

bajet ade adegan drama pastuh, tp masih leh dikontrol oleh kak rina..tak tragis langsung huhu tp ku tahu, ayah kak rina agak sebak dari raut wajah seorang ayah..aku plg ske adegan neh :

words cannot describe this action**speechless**

so pastuh, aku neman n tgk diorg amik gamba kat atas masjid..nice sangat!!wah..wah..mule la tuh nk berangan sendiri2 =P

then balik ke umah kak rina, lunch n chaloss!!

sesampainye kat umah teros bum-bum..penat + nantok gell..

so pasneh kak namo plak ye =D

 

2 comments so far.

  1. rina 11:38 AM
    thanks a lot dear sbb dtg teman akak. tp tu la, hang yg telebih cuak, akak rilek jek :P
  2. sarahtebuan 3:51 PM
    hehe np dear =) tuh laa tuh..asik jadik peneman, setiap kali tuh laa cuaknyee =D *haih*

Something to say?