these things i'll never say
a gurl who never lucky in her life..in anything..

nadiana engangement day

By sarahtebuan
hola hola~~
since aku g family vacation time skul hols rituh g langkawi, alang2 aku g laa singgah kat rumah member aku bertunang kat perlis, simpang empat..tatau nape aku beria2 sangat nk g umah dia, siap overnite agi, padahal bukannye hosmet ker ape ponx..alhamdulillah, mak aku izinkan*lepas plak, kalau tak susah jugak nk bg overnite umah org neh*
so sabtu ptg 2hb tuh sampai kat umah nadia a.k.a nana huhu baru aku tau famili dia panggey nana..cm anak mami plak =P~ rupe2nye ade 2 org foreigner utp yg dtg skali..diorg nk tgk cemane ceremony org melayu kat sini..samiha n tihani namenye, org yemen..so terpakse la aku mempraktikkan ilmu PCS aku n diorg neh lagi skali*haihh* agaknye aku neh kene kawan n foreigner jer kot =P
malam tuh jez lepak2 n tolong kemas2 pape yg patut utk esok..dinner..layan tv sambil sembang2 ngn abang2 n adik beradik dia..melayan anak sedara dia..n adik nana jugak..famili diorg treat aku baik sangat..cm famili sendiri..dalam dekat2 koi11 g teman kakak nana wat sireh junjung utk esok..along cm regret sbb dapat bunga yg tak fresh n bahan yg tak cukup kat perlis tuh..huhu tapi hasil dia ok la..tadek laa terok sangat ponx..neh haa sireh junjungnye..
so malam tuh kitorg masuk tido awal jugak..tp kat luar dgr riuh rendah lagi..tringat plak zmn aku masa budak2, tido ramai2 n kezen2 aku masa kecik2 dulu kat rumah tok..skang neh plak ade yg dah kawen, pregnant dah ponx*haishh*
esoknyee..aku dah bgn awal bajet nana nk ajak teman g bersiap..tapi dia plak bajet aku tak bgn lagi so dia ajak adik dia*hampeh*siap2 jer, breakfast..sambil tolong kat dapor pa pe yg patut =) koi10++ nana ponx sampai umah dah bersiap..waweee~ cm nk nari zapin plak =P but nice, my mum ponx cakap baju dia cantik*jeles* so nana meghap aku pakaikan rantai and what so ever thing kat bdn dia smbil aku kene teman dia dalam bilik..
so dalam koi11 rombongan lelaki datang..tatau nape aku plak yg cuak dgr diorg dok sembang..nana lagi laa..tak larat aku nk dgr dia cakap tgh serabut perut huhu yg besnyee samiha ponx lagi serabut...nervous..like she the one going to be engaged..aku siap kene agi, "after this, we are waiting for ur engagement" whadaaa~~
then, upacara menyarung cincin, aku jugak yg terpakse meneman nana ke depan =)
so secara rasminye nana jadik tunang org!!
waaaa..tokleh nk roxx sangat ah mcm neh weh =P~
pas sarung cincin setel down, aku g ke dapor tlg wat keje2 since cm tak cukup org..yg nana neh dok bising cakap aku wat keje dtg umah dia..ishh ade yg nk kene ketok pale neh =P
hurm the most touching moment is bile nana peluk mak dia pas jadik tunang org..and she cried!! and when sumone started, me ponx cannot stand already though me marah nana cakap dangan nanes because this is ur day..me also started to cry n hard to stop ="(
y??
nana's father dah tadek..since she is the last daughter..her father passed away a year ago i think..i can feel it since we both very closed to our father...we also share the same feeling, when i feel blue n missing my father..
so pas majlis dah setel, aku ponx balik kg tanam jagung..yeye~!!
i love the 11 hantarans esp the bekas cincin..sweet sangat dgn sweet pink..along nana yg buat..
cm tema utk dat day the little mermaid plak...
so, here are some of the hantarans for that day..
suwi la may be tak nmpk gelap ker ape..stndrd laa..kamera ponx 3.2 megapixels jer =P




dis one is the significant for all those thing..
one for merisik..
another one is for bertunang..
heh, still cannot believe it dear that u r enganged!!
so aku ponx interview la, ape perasaan jadik tunangan org neh..tadek pa pe ponx dia cakap, jez kene lagi jaga diri bebaik laa, sebab dah libatkan dua famili =) but still not matured enough laa!! *hikhik*
so...who's NEXT??
anyone from SHADAPIANX may bE??
 

0 comments so far.

Something to say?