these things i'll never say
a gurl who never lucky in her life..in anything..

af 5 finale

By sarahtebuan
aloha~ lame gell tak mengupdet blog..dengan bz keje+network sinin suckxx+kdg2 moody+my own problemo, so here i am =) bhn nk updet blog ponx dah lapok sebulan dah neh..tatau la valid ker tak agi..tapi takper laa..sebagai syarat n kepuasan diri sendiwi..post jer la =P
ha nk citer sket pasal konsert AF5 final tempoh hari..tempoh tak tempoh dah sebulan laa..mende alah tuh berlalu *hukhuk* sekejap jer masa berlalu..kalau nk ikutkan, af kali neh aku plg tak layan sekali since tak dok kat umah mahuponx utp dah..tapi cm tau cmtuh2 jer la..
since aku mendapat dis 'invitation' from dat sumone utk g nenok af final, layan jer la..masa hari g carik tiket, may be tuah muke chomey la kot*hikhik* aku berjaya mendapat tiket kat seating arena wponx masa dah begitu suntuk.. so neh la tandanya aku berjaya membuat muke chomey kat abang cashier tuh =P~ haha
so on that day, kitorg ponx dalam koi berapa tah g sane, ptg dekat2 koi6..tuh ponx setelah sesat ke mana hala, dari ke PJ sampai ke subang..so masuk subang nk ke Kesas baru aku cham jalan*hikhik* area2 PJ neh fail btol laa especially dari Midvalley =P~

so sesampainye bukit jalil, pintu stadium tak bukak agi, so ushar jap kat booth kat luar tuh esp booth Heliza*whadaaa* and then booth dafi*utk beli sumthing for my sista* since minat gell n dafi*aku hanya mampu menggelengkan kepala*
so time dok berator kat luar tuh mcm fan aswad yg byk n hingaq..aku lagi skali menggelengkan kepala tgk perangai org kampung aku haha =P~
so neh la some of the pic yg aku sempat snap b4 dat nite nye show..aku ske tgk diorg punye fan club lawan sesame diorg, esp aswad nye fan club..so aku tak dapat bygkan laa time mawi dulu, sure lagi laa havoc =P
tapi yg tak besnyee pas org dah ramai, pak gad dgn strictnye tak bg gune kamera utk tangkap gamba seme..kalau tak diorg rampas..ye la may be nk prevent piracy ker ape..tapi of kos la mesti ada yg terlepas nye..
b4 mulenye show dat nite, seating yg kitorg duduk tuh dekat dgn pintu artis kua masuk n quite depan la jugak..so nmpk laa artis kuar masuk..tak sangke lak Kaer af quite kiut, bile dia tgk n bye-bye kitorg cm jerit haha cm ape jer..terasa diri cm bebudak smule =P n then shawal lagi*haish* so to dat sumone yg tgk konsert n aku tuh, sabar jer laa eh..mmg neh la myself esp bila tgk live show mcm neh yg jupe artis huhu n then velvet dah kurus!! jeles btoll aku tgkk..yg plg aku tak dapat lupekan, dpt tgk farid kamil*haihh* dah ler dok satu row n aku tapi dia depan laa..lembik lutut dah =P
so show dat nite is great!!even aku tak layan af, tp tetap leh layan final nye..dgn lagu diorg nyanyi ada yg hiburkan aku takponx mengalirkan air mata..only u noe y me like dat..quite sensitif n hayati lagu yg diorg nynyi..thnx for dat sumone for body language yg mampu memujuk wponx secara tak langsung n i noe dat u feel it..
after abis af final, aku ponx melancarkan projek yg selalu dilakukan bile jupe artis n celebrity..rumet mesti paham kan, yuni too!! =D n dis time i do it alone..dgn pnuh kebranian aku g depan sorang g tangkap gamba diorg neh n some of the celebrities tapi aku tak dapat la nk publish kat sini =D y aku cakap dgn pnuh kebranian?sbb my kredit hp dah YELEKK!!! haha kondifen gell..takper2 aku tau dia akan carik nye =)
so neh la some of the shots yg aku dapat after dat konsert, neh semenye..ade jer gamba cikgu jasmine tapi malas laa ramai sanagt nk berfoto dgn dia since aku ke depan sorang =P
this one only the finalist..tuh je la..gile tak expressive aku, may b sebab perasaan tuh dah lepas pada sebulan yg lalu..tapi perasaan lain plak yg menjelma semakin membara since dat nite =)
thanx for the treat and wonderful wiken dear..
congratz too for mila..for the first time juara af is pompan hukhuk..well, she deserved it..dun care la sum people said kemenangan dirancang or what..as long as she deserved it =)
anyway, she's roxX!!
 

3 comments so far.

  1. Anonymous 6:39 PM
    huh! heliza ler plg best! :P~
  2. Anonymous 6:57 PM
    huh! heliza lg beshhh..begheehhhhhhh!!
  3. sarahtebuan 8:19 PM
    huk ala..
    heliza bes apenyee..
    baju mcm cicak man..
    leh ah tuh..
    jadik helizard~
    jgn marah =P~ lalala~

Something to say?