these things i'll never say
a gurl who never lucky in her life..in anything..

otak kite sentiasa berfikir

By sarahtebuan
terniat aku nk wat entry kali neh adalah utk menunjukkan otak kite sentiasa berpk..utk menunjukkan betapa otak aku neh sentiasa berpk dan berpk dan teros berpk adalah dgn memberi cth kejadian ini..masa aku balik kelas nak balik umah masa nek tangga, otak aku ponx teros melayang2 tah kemana dgn isu yg tak pnah selesai..hal peribadi, hal famili, hal keje aku kat UTP neh, hal masa depan..tgk, cma nk nek tingkat dua blok ja ponx sempat pk macam2..tah cemana tibe2 jer aku tersenyum sorg2 bile teringatkan satu hari tuh dalam sem neh jugak la..otak aku berpk cm tadi jugak..punya la kusyuk berpk sambil mendaki tangga..tak sedar sampai tingkat atas sekali aku naik hihih pastuh aku baru sedar asal cm ada tangga loteng tuh..rupe2nye terlebeh satu tingkat hihih malu bakk!! sibek tadak sapa time tuh..aku ponx cme mengomel sorg2 sambil tersengeh2 lalu tuwon kembali ke rumahku syurgaku nerakaku di UTP neh ;)
konklusinya, aku tlh membuktikan bahawa otak aku tetap la berpk dan tadek la cm sesetengah org tuh yg ada otak tapi takleh pk..
ok bye!!
 

3 comments so far.

  1. Hypercondri-x 8:14 AM
    nampak..~*

    nak gelak kat met...hauahahahahahaha!!!
  2. sarahtebuan 8:42 AM
    met bengong~
  3. Anonymous 8:19 AM
    haha.......~~

    kalo dh sampai slh tingkat pastu terus masuk bilik lg byk pk nih..

Something to say?