these things i'll never say
a gurl who never lucky in her life..in anything..

hepi besday yuni :)

By sarahtebuan
Date : 13th April 2008
Venue : McD Tmn Melati
Time : 4.00-6.00pm
Present : Mak (aku ler tuh) Angah (Rfa) Mira, Jamie, Yunie, Lubna
Absent with Apology and Regards : Eija-bai (AlonG)

pepagi buta lagi si mira neh ha dah ajak jupa bebudak shadapiang ramai2.seme telah konfem kehadiran kecuali la si Eija, as usual huhu

jam 3 ptg hujan lebat diikuti dengan guruh berdentum dum dam dum dam di langit..jam 3.25 ptg aku msg mira korg dah gerak ker, hujan lebat gell cemane nk kua umah neh...beberapa minit kemdian, hujan pun seriat, tinggai rintik2 jerk..bleh la nk drive..tp yg pastinya air dah bertakung huhu :P

sesampai nye kt McD petronas Tmn Melati, satumasalah yg plg aku meluat skali adalah masalah nk carik parking..tp dengan gamble dan selamber nye ku letak jer tgh2 jalan menempek sblh kete sport sape tah..smbil ushar kot cermin, mira tgh carik parking lagik huahuahua

masuk jer McD, tgk jamie tlh tersedia di dalam sambil bermain2 dgn henset baru nya..ish ish asik tuka henset jer skang neh dia :P tau la ada org leh tlg bayarkan dulu **hikhik**

diikuti dengan mira yg membawa kek besday untuk besday girl..aku yg tak lunch sebelumnya tidak ketahanan untuk membeli makanan..sebelum itu, sedang aku menulih kad untuk besday gurl, datang sowang akak yg keje kat situ sambil2 menepuk bahu ku tanya pasal besday sape seme neh..aku layan jer dia..tibe2 la plak cakap aku sempoi sbb slamber jer layan dia..whadaaa~ :P

diikuti dengan yuni dtg, rfa n lubba yg baru balik wat treatment rambut..bajet nk free hair weh :P hikhik

seperti kebiasaanya apabila berjupa, gosip2 terbaru updet dari diri masing2, mentang2 dah lame tak jupe..apabila menerima berita yg mengejutkan kitorg akan terjerit tanpa sengaja dan bila tersedar jer, seme akan tutup mulut dan gelak2 mcm kerang busuk**buruk do fo masing2 punya muka, merah jer tahan gelak :P**

yg plg bes skali, tibe2 makcik yg hingaq tadi dtg bg belon anjeng kat besday gurl..then org keje kat situ baper kali dah tanye nk refill ker tak huhuh adakah mereka mau menghalau kitorg ini?siap pomot membership la, discount la seme...namun akhirnya ku membalas dengan pertanyaan "belon neh saya nk jugak..takkan satu jer kat besday gurl" hikhik akhirnya saya mendapat satu belon yg berbentuk zirafah berkaler pink!! :)


at my site, saya rasa sangat lega sbb no more secrets..saya dah revealed dah kat seme shadapiang..at least saya rasa bahagian saya dah lepas..so terpulang la diorg nk paham ker tak dgn keadaan saya anti2 :)

p/s: shadapianx yang makin vogue da vast excluding mE yg owaix berlemoih!! **adoi** cemana la nk jadik vouge da vast neh eh?

 

2 comments so far.

  1. Anonymous 4:05 PM
    thanks to all shadapians..love u all. tak sabar tgu slumber party pulak. heheheh =P
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

Something to say?