these things i'll never say
a gurl who never lucky in her life..in anything..

selasa yang bengang

By sarahtebuan
semalam merupakan selasa yang bengang.aku kini dah memasuki 2nd stage of my P.M.S state.sebab tu kot aku bengang.tambah plak dengan environment aku semlm.aku rasa ada la dalam 3,4 kali aku tumbuk cubicle aku tuh.meja ponx ada ah gak.maki hamun?jgn cakap ah.tp perlu diingat.fon tuh harus di mute kan dulu.

kisah bengang aku bermula seawal pagi.pagi2 dtg keja ja ofismet aku mintak tuka waktu lunch.aku nye lunch time koi 1, kumar dah fix kan b4. dat man koi 2.dah dulu2 dia yg nk koi 2.pastuh ada la beberapa kali b4 tuh dia asik mintak tuka n aku nk exchange lunch time cakap lapaq sbb dia masuk keje koi8.ok fine aku ikut agi. but sumtimes aku ponx ade gak nk hang out atau luncho with my ofismet.semlm saja aku bakar dia cakap takleh.tibe2 dia jab aku msg2 emo cakap not satisfy with the lunch time.aku ponx ape agi.aku marah la dia balik, cakap if hes not satisfy just tell kumar la dun tell me theres nothing i can do. oOOoo, ingt aku the only girl here ingt leh ske2 hati lembut2 ker..lame dah aku tak gado + tgh on fire neh..oh ya, that man yg me gadoh with is the man yg berebut cubicle n aku dulu..wth..diskriminasi tol, ingt pompan neh lemah sangat ker..

sblm tuh, ku lupa pulak.pagi2 lagi b4 sampai ofis ponx bengang jugak.nk tau kenapa?parking nearly full.tapi tak tulih ponx cakap full, pusing punya pusing tak jupa jugak.last skali menenggek kat tepi keta vios.argh lantak ah kalau dia takleh kua anti.sibek aku bawak kelisa cuma.

n then bengang with my other ofismet yg tanak ngaku hes the one yg anta sms to me.dah kene fire seme n aku semlm baru nk paham kot.so far til today, dia still reti bahasa wponx aku cakap bahasa malaysia + english n tak cakap bahasa ibunda nya.

3rd thing, ku bengang dgn user from Bangladesh yg cakap kot taliponx mumble mumble tah pa pe yg cakap.n then bile tanye tanak jawab btol2.aku dah berapa kali rasa nk marah jer..ups, mmg dah marah dah ponx tapi terpaksa MUTE kan dulu mic neh..dah bape kali aku cakap aku tak paham dia cakap pe tapi still tak paham bahasa.kalau mcm neh bile tah nk maju.dengan line + quality voice cm hampeh jer lagi + bunyik production kat belakang wat aku bertambah2 hangen..mcm bakar2 jer perasaan dalam diri ini.

last skali bengang n pakcik yg OTAI kat stesen minyak.tah pa pe letak keta melintang senget cm tuh kat parking.aku hangen gak la sesaje letak keta rapat n dia huh dah la makan parking lot org.arghhh benci ah pakcik org2 tua OTAI cmtuh!!

kuhabeskan hari semlm dgn makan Maggi Kari jer di umah..

ku ingtkan hari yang bengang dah tamat..tibe2 tambah plak dengan kehangatan aku neh dengan makcik ku yg menanyakan hal aku g Kontan last wiken..asal salah ker aku nk release tensen + bertemu dgn org tersayang..takkan la asik nk tunggu dia dtg sini..its not fair laa..at least aku g sane, nmpk la sket inisiatif aku syg kat die jugak..

haihh..


 

3 comments so far.

  1. Anonymous 1:36 AM
    saba ye syg..cool down. i'll always b with u...
  2. sarahtebuan 9:47 AM
    dah ok dah..hopefully arini will be oK =)
  3. Anonymous 1:23 PM
    thiang pulauk~~

Something to say?