these things i'll never say
a gurl who never lucky in her life..in anything..

benda kecik ponx nk bising

By sarahtebuan
semlm otw balik kL..atas bas yg aku nek tuh..mmg dia tak pnah stop agi b4 tuh..so ade la sorang aunty keturunan benggali neh..tadek la aunty sangat ponx..anak dia 2 org umor 8 thn n 9 thn cm tuh jaa..g la ke depan kat drebar bas tuh..kirenye kali ke-2 la dia g bitau yg mintak tlg benti kan..sbb anak dia tak tahan nk shi shi..tp mmg aku dah roger ponx, bas yg aku salu dok nek tuh akan stop kat the next r n r..may b aunty tuh 1st time nek, dia tatau la kot..
yg drebar tuh ponx satu..may be dia tak tahan aunty tuh dok push so benti..may be dia rimas..tiba2 jer dia g fire kata dia dah cakap akan stop dia akan stop laa..tak payah la nk kene dtg cakap sampai 10 kali..
yg si aunty neh ponx bengang lagi sbb dia cakap leklok, si drebar plak g fire cm tuh..sapa tak hangen kalau jadik cm tuh..dengan suara drebar tuh quite kuat gak laa..aku yg dok belakang dekat seat no 15 ponx leh dengar..makin lama makin kuat lak diorg gadoh*hukhuk*
aku?
pasang telinga dengar jer la..dah gelombang2 tuh masuk kot cuping tinga neh ha..layan jer laa..dalam hati aku cakap 2,2 salah..bnda alah tuh ponx nk bising..bising apa yg dapat..lagi lambat anak si aunty tuh nk g shi shi..lagi lambat nk sampai kL..
aku ponx paham kalau kat tmpt aunty tuh..anak dia dah tak tahan sangat nk shi shi..dah la budak lagi..as a mother mesti dia layan anak dia..tambh plak bas tuh tak pnah stop lagi..
kalau aku kat tmpt drebar tuh ponx sama jugak, rimas jugak org dtg bitau sampai seploh kali nk benti..ade yg nk kene ketok kepale neh =P
pa pe ponx aku dapat meleraikan perang mulut tuh secara tak langsung..dok gadoh agi kt tgh pintu bas..aku wat2 slamber dekat ngan diorg cakap nk tuwon bas neh..
so secara tak langsung diorg stop kat situ..

p/s: aku ponx nk g toilet gak sbnrnya =D
 

2 comments so far.

  1. Anonymous 6:36 PM
    sarah memang hebat!
  2. sarahtebuan 8:23 AM
    hebat laa sangat!!

Something to say?