these things i'll never say
a gurl who never lucky in her life..in anything..

2006-->2007

By sarahtebuan
sekejap jer dah abih 2006.dah muncul plak 2007.baru rasa mcm baru jer sambut thn baru 2006.pa pe ponx, thn 2006 byk meninggalkan kenangan kat aku.

yg paling aku takkan lupa dalam thn 2006, kehilangan dua org yg aku sayang dalam keluarga aku.kehilangan ayah yg tak tahu punca sakitnya dan kematian wan yg sakit jantung, cukup2 menguji kekuatan dan kesabaran aku sekeluarga.aku, anak sulung terpaksa berpura2 kuat di hadapan famili.org luar takkan paham apa yg dirasa.mmg senang mulut org bila bercakap aku kene kuatkan semangat dan kene jaga famili.kat sini baru aku sedar di mana kawan, di mana lawan.mmg btol, kwn masa senang mmg la bersepah2, tapi bile kite susah..kenyataan neh tak tertakluk kepada kengkawan sahaja ye, adik beradik ponx same jer.
pa pe ponx, pemergian ayah dan wan tetap aku timer dgn redha.ku insafi besarnya kuasa Mu ya Allah, nikmatmu buleh ditarik balik bila2 masa sahaja..

thn 2006 jugak insya Allah aku tamat stadi kt UTP huhu at last, even extend 1 semester dan terpaksa berkonvo setahun yg akan dtg huhu rezeki masing2, biar la kutamatkan pengajian dgn caraku sendiri.1 semester ku terpaksa survive sorg2.kdg2 rasa cm stadi kat oversea ponx ade gak huhu tapi tak kisah.1 semester sekejap sangat, even ade jer member yg grad smester b4 tuh tak keja lagi.

satu semester yg terpaksa survive sorg2 tuh sbnrnya tlh mninggalkan byk kenangan.seorang teman rapat yg bersama ku, especially selepas pemergian ayah dan wan, bersama susah dan senang ku kat UTP wponx dalam jangka masa yg sekejap.kenangan terindah bersama dirinya takkan ku lupa sampai bila2.menemaniku ketika ku ksorangan, ksedihan dan menggmbirakan ku.buatmu teman, ku tak pernah menyesal mengenalimu.ku akan tetap menyokongmu sebagaimana dirimu menyokongku di kala kesorangan.terima kasih atas segalanya..

thn 2006 menyaksikan cik awan ku dan kawan2, especially shadapianz tlh selamat berkonvo.dan alhamdulillah, semenye dah berkerjaya.ku tumpang gembira dgn hidup korg seme yg hepi dan bahagia dgn hidup masing2.mempunyai pasangan yg baik, hepi dan bahagia, dah ada duit dan kereta sendiri..aku berdoa semoga kebhgiaan neh berpanjangan dalam hidup korang..aku tetap akan tau pasal korg, wponx korg akan sedar anti, ku akan senyap dan tenggelam dari dunia korg..cuma satu kuharap agar korg seme tetap korang yg sama, kalau bleh sama mcm korg yg kt UTP dulu..kenangan 4++thn idup bersama, siapa yg buleh lupekan mcm tuh jer??

kepada seseorang..
alhamdulillah hidup dah bahagia,gembira dan senang dgn nikmat Nya..sesungguhnya, ku tumpang gembira.diriku sentiasa menyokongmu walau apa pun yg terjadi, dari dulu hingga kini.ketahuilah, diriku di awal perkenalan dahulu sehingga kini tetap sama dan takkan berubah untukmu.
cuma satu ku harap darimu teman, semoga perubahan yg berlaku terhadap dirimu akan membawa ke arah kebaikan.
diriku??
cukup dirimu tahu, diriku akan tetap menyayangimu walau apa yg terjadi sampai ku menutup mata..

thn 2007 neh..
1.ku harap dapat result final dalam targetku..result final la katakan..
2.harap sangat REKEMENDED utk petronas intebiu.cuak btol bnda alah neh.haish~
3.mintak2 dapat la keje n Petronas, nk bayar balik skolar 5thn dulu.waweeee~ sape soh tak stadi btol2 dulu huhu pa pe ponx, kalau tadek rezeki, ku harap dapat keje yg baik2 dan halal.
4.tringin sangat nk dihargai dan dilayani seperti dulu.manusia mane yg tanak dilayan dan dihargai dgn baik.

i'm searching for my happiness back.plz bring back my happiness to me.only him can make me smile.

dah lame tebuan tak terbang keriangan di awan memutih di langit yg membiru...

amin..~


 

0 comments so far.

Something to say?