these things i'll never say
a gurl who never lucky in her life..in anything..

strategic management snb 4023

By sarahtebuan
14/11/2006, Test Room, 0900-1200 hrs

first paper aku utk sem neh.one down and another to go.cm nk tergelak jer plak amik 2 paper jer utk final neh.even org cakap aku leh score tapi tah la.tak berani la aku nk cakap bnda yg bukan aku leh control neh.yg penting aku dah cuba sedaya upaya utk paper SM neh.apa yg nk jadik terserah pada Allah nk bg.kalau bnda dah rezeki aku, mmg milik aku la.aku redha..

ape la aku ngarut neh..hihi aku nk tido neh..salunya aktiviti pas abis paper adalah berehat dan menidurkan diri masing2 bersama rumet kan met..tapi kali neh aku takleh lak tido..ker sbb aku tadek rumet :( tadek teman.bila nk tido ponx tadek feel.aku ponx tatau nape semlm ponx aku takleh tido.light off dalam koi1.30.aku rasa ada la aku dok tergolek2 ke kanan ke kiri sambil mata aku terkebil2 lam gelap tuh mesti sampai koi2 lebeh.surah quran, ayat kursi doa tido semenye aku dah baca byk kali.ponx takleh tido gak.dah boring sangat sambil dok ingt konsep n teori SM neh.for sure laa lagi takleh nk lena =P ngengong tol aku neh..yg aku tau aku sangat risau pasal SM neh..aku leh wat ke tak..soklan ape nk kua seme..masuk otak ker apa yg aku stadi..aku neh byk pk sangat kot..haishh~~

so utk paper SM tadi, aku rasa leh la wat kot.cme standard aku la,soklan last tak sempat nk wat btol2 hihi sbb soklan seblom2 tuh dah karang panjang bakk!! utk projek SM plak aku dah bg full commitment.tak pnah aku rasa aku bg cmneh.jupa mrs zullina tuh byk kali sampai dia dah cm muka aku neh ha kalau ada bnda tak paham.ingat n paham concept lam SM neh n tau muka surat n chapter mane hihih one more thing, tak malu dah tanya soklan kat kelas..wow!! sangat tak percaya pada diri sendiri =P kalau hosmet aku dulu tau mesti diorg tak percaya n gelakkan aku sbb aku mcm neh.sbb minat kot.baru paham skang, bnda yg aku minat aku akan wat dgn btol2 dan fokus.and one more thing, i have to survive by myself when i am all alone.and i am alone now actually *sigh*

aku ponx dah susun notes SM, anything that related to SM..tutup buku SM laa ye..get ready for the next paper, EPI plak..next week hihih =D mmg ethical habiss ah!!

yang pastinya, rini nk layan series dan takkan sentuh bnda2 yg berilmiah lagi *evil grin*

 

3 comments so far.

  1. Anonymous 1:29 AM
    waaaa.. esk ade paper... camne ni~~
    khusyuk tol buat SM td.. td burin2.. xde idea nk jawap sempat gak usha2 dia.. :)
  2. sarahtebuan 1:16 PM
    erk nmpk org ker?pesal org tak nmpk dia ponx hihik =P first time paper tak ushar org sangat.tak dan do fo.sempat ushar sbb nk g toilet jer huhu
  3. Anonymous 1:06 AM
    nampak aje.. agak sebaris la.. tp dia dok ujung.. dia tekon buat.. tulis tanpa rehat mestila xpasan org.. org ade byk mase terluang lg.. leh usha...
    hehe...

    p/s: pening pale ahh..

Something to say?