these things i'll never say
a gurl who never lucky in her life..in anything..

bad sarah.bad day

By sarahtebuan
bad day.very bad day.may be bkoz i'm a bad gurl now.


bgn pagi tadi, bukan main agi mood bes gell.in fact, me dreaming of my dad.really mish him.tgh bsiap2 nk g kelas wape kali layan lagu blind*lifehouse*,dgn mood sexy agi*evil grin* terpengaruh dgn PCD la neh.Then, siap2 g la kelas, rupa2nya kelas tadek rini.dedems btol.lenkali gune la btol2 elearning tuh.bukan nk reti wat announcement.hangin tol aku,dah la semangat nk belaja.senin pagi jer mesti tadek kelas dia.bile nk habis belaja neh.haishH~
aku ponx teros la g tapau.amik nasi ponx ala2 jer.ikan bawal kecik+ikan bilis.kene dekat 3 ringgit.tambah agi hangin aku.balik bilik jer, nadia n apih kene tempias amarah aku.tak tahan aku.kalau aku amik byk2 takper la nk letak 5ringgit ponx.neh yg wat aku malas nk lunch dah skang neh.bek aku mkn megi in cup tomyam,3 minit jer rm1.20 jer.beli kat tesco lagi murah, 6 bungkus rm5.05..promote sat =P~
dgn slide PCS aku tak siap agi, aku ponx tekun menyiapkannya sbb nk pizen kelas koi4 sat g.tgh dok wat tiba2 plak hujan lebat gell.cemane neh nk g kelas,dah la payung giordano aku lam keta = dekat2 koi 4 hujan seghiat(siapa yg tatau tuh sile carik sendiri maksud neh) aku ponx berjalan dgn pnuh keayuan.dah la lambat g kelas, tak sempat plak nk pizen rini.terpaksa pospon esok lak.haishH~ aku punya la cuak nk pizen rini dari koi1 lebeh agi,alih2 tak jadik pizen plak.balik kelas kuterasa kakiku pedih.rupa2nya melecet plak =( sakit gell!!nk kena beli heels baru neh(mentang2 duit ade =P) but the most important thing, i hate wearing high heels!!!
aku nk kuar tapi tatau nk ajak sape.seme member bz,seme ade test esok.kalau kat umah neh, leh jer aku kuar sorg2 g jer umah sape2 ponx.kat sini aku nk g umah sape =/ hanginku bertambah bila ym n sms ku tidak berbalas.indomee ah plak malam neh.malas aku nk tuwon makan atau tapau.
tp yg plg best skali malam neh, sesi kakak senior berkongsi citer ngan adik2 junior kat bilik sebelah.kakak yg kunun byk pengalaman neh,crita sedikit sebyk perangai dan pe'el laki2,especially kat UTP neh.tanak la adik2 jadik yg bukan2 anti.part bercerita neh yg plg lama,nk tau citer pe,rasia la.it's a gurl's talk!! =)
huh meluat la dgn hari neh.aku harap esok menjanjikan hari yg lebeh baik wat diriku.ku percaya, sesuatu yg terjadi penuh dgn seribu satu hikmah...
 

1 comment so far.

  1. Hypercondri-x 1:17 PM
    comelnye blog umate..ihihk~

Something to say?